Indvielse af første GROHE Experience Suite på Mallorca

• Det fem stjernede hotel Iberostar Playa De Palma åbner et luksus GROHE Hotel Værelse
  • Eksklusiv inden- og udendørs spaoplevelse
  • Nyt flagskibs projekt for GROHE
Denne Sommer åbner det fem stjernet hotel Iberostar Playa de Palma op for et helt specielt tilbud for deres mest kvalitets- og luksusorienteret kunder. GROHE, verdens førende producent af sanitetsarmaturer, indvier deres første GROHE Experience Suite på Mallorca. Dette helt specielle hotel værelse er 100 m2 stort og er placeret på hotellets syvende etage, dette giver mulighed for at nyde udsigten over byens største strand fra det store udendørsområde. Suiten har et stort lyst kombineret stue-soveværelse, en stor terrasse med udendørsbadekar, samt et badeværelse udstyret med kun de bedste GROHE produkter, som vil sikre gæster oplevelsen af et privat spa. Suiten er udstyret med den nyeste teknologi fra GROHE og er blevet designet til give absolut forkælelse af sanserne. Der er blevet fokuseret på fire hovedområder, håndvaskområdet, bruseområdet, badekarsområdet og toiletområdet.

Håndvaskområdet – Allure F-Digital
Grohe Allure F-Digital er et af GROHEs mest eksklusive og innovative produktserier og er midtpunktet for håndvaskområdet. Takket være Allure F-Digitals revolutionerende digitale mixer får brugeren absolut kontrol over temperatur og vandtryk, dette er oveni at være intuitiv og nem at bruge for alle. Ydermere sikrer den indbyggede LED teknologi at temperaturen på vandet til vær en tid kan ses på displayet. Sidst men ikke mindst, er det slut med at vente på at vandet få den ønskede temperatur, den elektroniske ventil sikre, at vandet bliver mixet lige så snart temperaturen justeres.

Bruseområdet – F-digital deluxe
Bruseområdet tager spaoplevelsen til et nyt niveau. Bruseområdet er udstyret med den eksklusive F-digital Deluxe brusekabine. F-digital deluxe kommer med et stort rain shower brusehoved, som simulerer ægte naturligt regnfald, derudover er der også mulighed for at få masseret ryg af dens massage stråler. Som et ekstra touch er det muligt at afspille stemningslyde eller koordinere bruseren med afspilningslister fra mobiltelefonen. For at fuldføre oplevelsen af et privat luksus spa kan F-digital også lave sin egen damp, tyrkisk eller Hammam, for at opnå den ønskede temperatur. Alt dette er konkrolleret via et touch display, hvor gæsten kan indstille den ønskede temperatur og længde på badet.
Badkars område – Allure
Suiten har to forskellige badekar. Det første, et indendørsbadekar med udløb fra Allure familien som efterligner effekten af et ægte vandfald i miniature udgave. Det andet et udendørsbadekar, der giver gæster muligheden for at nyde et afslappende bad og fantastiske klima på Mallorca samt indtage den betagende udsigter.

Toilettet – Sensia Arena
Toilettet fuldfører oplevelsen af GROHE Experience Suiten. Det innovative Sensia Arena bruse-toilet benytter den nyeste japanske teknologi til at sikre maksimal personlig hygiejne. Den ultimative hygiejne og personlige komfort som Sensia Arena tilbyder, tager bruse-toilettet til nye højder indenfor renlighed og velværd.

GROHE Experience Suiten i Mallorca bringer til live GROHEs koncpet og ide med badeværrelse som værende et privat sted til afslapning og intimitet hvor komfort er i højsædet. Med åbning af denne af denne eksklusive suite cementerer GROHE sin position i den spanske hotel industry og bekræfter sit engagement på Mallorca, hvor GROHE åbnede et showroom sidste oktober. (Gran Via Asima, 3 07009 - Palma de Mallorca)